LEHDISTÖTIEDOTE:
Hallitus on hyväksynyt matkailu- ja urheiluministeriölle 433 miljoonan bahtin budjetin matkailun edistämiseksi hitaampien kuukausien aikana digitaalisilla kampanjoilla ja tapahtumilla. Thaimaan matkailuviranomaisen (TAT) johtaman aloitteen odotetaan lisäävän kotimaan matkailutuloja 20 prosenttia 1.2 biljoonaan bahtiin tänä vuonna, mikä vähentää Thaimaan riippuvuutta kansainvälisistä turisteista.
Matkailuministeri Sermsak Pongpanit hahmotteli "The Charm of Thai" -kampanjassa kaksi ensisijaista suunnitelmaa matkailun edistämiseksi maan viidellä alueella ja kannustaa sekä kotimaisia että kansainvälisiä matkailijoita harkitsemaan pidempää oleskelua.
Ensimmäinen hanke, 280 miljoonan bahtin projekti, sisältää yhteistyötä online-matkatoimistojen, kuten Agodan ja TripAdvisorin, kanssa matkapakettien tarjoamiseksi elo- ja syyskuussa. Sen odotetaan tuottavan 2.8 miljardia bahtia transaktioissa ja houkuttelevan 185,000 XNUMX kävijää.
Toinen ohjelma keskittyy paikallisiin festivaaleihin ja tapahtumiin syyskuussa ja edistää kulutusta suurissa ja nousevissa kaupungeissa. Tapahtumat, kuten Chiang Main taide- ja musiikkifestivaali ja Chon Buri International Music Festival, odotetaan tuottavan noin 750 miljoonaa bahtia.
Vuodelle 2025 TAT tavoittelee 7.5 %:n liikevaihdon kasvua keskittyen kotimaan matkailuun lieventääkseen globaalien epävarmuustekijöiden riskejä. Huolimatta konservatiivisesta tavoitteesta 205 miljoonaa kotimaanmatkaa 220 miljoonasta vähemmän, TAT on edelleen optimistinen saavuttaakseen korkeampia lukuja ja tuloja strategisten kampanjoiden ja kumppanuuksien avulla.
Edellinen on Thaimaan hallituksen PR-osaston lehdistötiedote.