LEHDISTÖTIEDOTE:
Koh Samui on käynnistänyt kulinaarisen kampanjan korostaakseen sen asemaa Thaimaan johtavana hyvinvointikohteena aloitteella "SAMUI SAVOR, Beyond Boarding Pass, Beyond health…through maun". Kampanja on yhteistyöhanke, johon osallistuvat Bangkok Airways, Bangkok Dusit Medical Services, Thaimaan matkailuviranomainen ja useat paikalliset kumppanit.
Kampanja tarjoaa alennuksia vierailijoille, jotka näyttävät maihinnousukorttinsa missä tahansa saaren 42 osallistuvasta ravintolasta, ja mahdollisuuden voittaa kotimaan lentolippuja. Aloite kattaa laajan kirjon ruokailuvaihtoehtoja Michelin-oppaan tukemista fine dining -ravintoloista paikallisiin ravintoloihin, kahviloihin ja terveyskeskeisiin ruokapaikkoihin.
Ploenphit Kosonyuthasan, Bangkok Airwaysin matkailu- ja allianssimarkkinoinnin edistämisen johtaja, selitti, että aloitteen tarkoituksena on kiinnittää huomiota Koh Samuin monipuoliseen gastronomiseen tarjontaan, mikä tukee sen kahtalaista mainetta sekä ruoan ystäville että hyvinvoinnin etsijöille.
Matkailun edistämisen lisäksi kampanjan tarkoituksena on tukea paikallisia ravintoloita ja edistää kestävän matkailun käytäntöjä saarella. Se kestää 20. toukokuuta - 30. syyskuuta, jonka aikana ruokailijat voivat osallistua onnenarvontaan voittaakseen yhden 20 kotimaan lentopalkinnosta kahdelle, mikä lisää Koh Samuilla vierailemisen houkuttelevuutta näinä kuukausina.