LEHDISTÖTIEDOTE:
Khiri Travelin brändijohtaja Marsha Niemeijer keräsi Changemaker-palkinnon lavalla Web in Travel (WiT) -konferenssissa Singaporessa 3. lokakuuta.
Khiri Travelin ja sen kumppaneiden #OpenThailandSafely-viestintäkampanja on voittanut 2023 WiT Travel Changemakers Award -palkinnon Local Community Engagement -kategoriassa.
Kampanja käynnistettiin maaliskuussa 2021 Thaimaan avaamiseksi turvallisesti uudelleen vierailijoille sen jälkeen, kun sen matkailutalous oli tuhoutunut Covid-19:n aiheuttaman kansainvälisen matkailun tosiasiallisen sulkemisen vuoksi.
OpenThailandSafely lanseerattiin vuoden 2021 alussa, kun rokotteiden käyttöönotto kiihtyi ja matkailutaloudet, kuten Malediivit ja Kreikka, avautuivat uudelleen. Keskeisenä ajatuksena oli päästää rokotetut turistit takaisin Thaimaahan asettamatta heitä karanteeniin.
Kampanja, jonka on luonut Khiri Travel Thaimaassa ja jota tuki 60 matkailualan yritystä ja organisaatiota, kuten Minor Group, Asian Trails, Capella Hotels ja SKAL International, sai 12,323 XNUMX verkkoa tukevaa allekirjoittajaa. Kampanjakumppani William Heinecke, Minor Hotelsin toimitusjohtaja ja perustaja, lähetti vetoomuksen Thaimaan pääministerille, matkailuministerille ja Thaimaan matkailuviranomaisen kuvernöörille.
#OpenThailandSafely loi valtavan määrän otsikoita ja uutisia mediassa ja sosiaalisessa mediassa Thaimaassa ja ympäri maailmaa.
Thaimaan hallitus ilmoitti avaavansa Phuketin uudelleen 1. heinäkuuta 2021 ja muut Thaimaan alueet 1. lokakuuta 2021 alkaen.
"Emme välttämättä väitä, että Open Thailand Safely -ohjelmalla olisi ollut suora vaikutus", sanoi Willem Niemeijer, Khiri Travelin toimitusjohtaja. "Mutta uskomme, että meidän ääni oli rohkea ja tarpeellinen. Se puhui satojen tuhansien työntekijöiden puolesta, jotka olivat liian ujoja tai peloissaan puhuakseen. Open Thailand Safely puhui teollisuuden ja sen ihmisten puolesta, jotka aiheuttivat haittaa."
Kampanjan alkaessa Thaimaan saapuva matkailu Koko vuoden 2020 saapuva matkailu oli pudonnut 6.7 miljoonaan kävijään, kun se vuonna 39.7 oli 2019 miljoonaa. Arviolta XNUMX-XNUMX miljoonaa thaimaalaista oli jäänyt työttömäksi matkailualalla.
Suorien taloudellisten vaikutusten, kuten henkilökohtaisen velan, lisäksi negatiiviset vaikutukset vaikuttivat koulutukseen, henkiseen hyvinvointiin ja perhesuhteisiin. Lisäksi hyväntekeväisyysjärjestöt ja säätiöt, kuten norsuleirit, villieläinten kuntoutuskeskukset ja erityistarpeita tukevat ihmiset joutuivat vakaviin vaikeuksiin tai suljettiin matkailutalouden romahduksen vuoksi.
William Heinecke, Minor Internationalin puheenjohtaja ja avauskampanjan keskeinen tukija, sanoi: "Avoin Thaimaa turvallisesti toi matkailualan yhteen. Se esitti rajojen avaamisen uudelleen miljoonien thaimaalaisten auttamiseksi. Se valmisteli maata menestyksekkääseen elpymiseen, jota se nyt kokee."
Asian Trailsin puheenjohtaja ja perustaja Luzi Matzig lisäsi: "Open Thailand Safely oli rohkea ja vastuullinen kampanja. Se vaati oikeasuhteista ja tietoista vastausta ennennäkemättömään haasteeseen."
Khiri Travelin brändijohtaja Marsha Niemeijer keräsi Changemaker-palkinnon lavalla 3. lokakuuta Web in Travel (WiT) -konferenssissa Singaporessa.
Tietoa palkinnoista ja tuomaristosta löytyy netistä tätä. Open Thailand Safely -kampanjasivuston arkistoitu versio on saatavilla tätä.
Tänään sosiaalisen median hashtag #OpenThailandSafely osoittaa edelleen vuonna 2021 luoman kampanjan kiinnostuksen, keskustelun ja medianäkyvyyden.
Khiri Travelin pitkäaikainen PR- ja viestintäkumppani Open Thailand Safely -kampanjassa oli ScottAsia Communications.
Edellinen on lehdistötiedote, joka on julkaistu PR-materiaalissa ja TPN-mediassa lueteltujen organisaatioiden täydellä luvalla. Lehdistötiedotteeseen osallistuvan organisaation lausunnot, ajatukset ja mielipiteet ovat täysin heidän omiaan eivätkä välttämättä edusta TPN-median ja sen henkilökunnan kannanottoja.
