Thaimaan hallitus tukahduttaa puhelinpalveluhuijaukset

Digitaalisen talouden ja yhteiskunnan ministeriö tehostaa ponnistelujaan puhelinpalveluhuijauksia vastaan, kun tällaisista toimista raportoidaan jatkuvasti.

Digitaalisen talouden ja yhteiskunnan ministeri Prasert Jantararuangtong ilmoitti äskettäin hallituksen tehostetuista ponnisteluista taistellakseen kasvavaa puhelinpalveluhuijausten ongelmaa Thaimaassa.

Ministeriö on jo perustanut teknologiarikosten ehkäisykeskuksen, mutta aikoo perustaa verkkorikollisuuteen erikoistuneen työryhmän.

Yhteistyössä pankkien, rahoituslaitosten ja muiden asiaankuuluvien virastojen kanssa ministeriö koordinoi myös ulkomaisten viranomaisten kanssa, sillä monet huijauspuhelukeskukset toimivat naapurimaista. Myös petoslakiin saattaa tulla muutoksia.

Näihin toimiin on ryhdyttävä välittömästi hallituksen linjauksen jälkeen.

Tämä artikkeli ilmestyi alun perin Thaimaan hallituksen PR-osastolla.

Tilaa
Adam Judd
Adam Judd on TPN-median osaomistaja joulukuusta 2017 lähtien. Hän on kotoisin Washington DC:stä, Amerikasta. Hänen taustansa on HR and Operations ja hän on kirjoittanut uutisista ja Thaimaasta jo vuosikymmenen ajan. Hän on asunut Pattayalla noin yhdeksän vuotta päätoimisena asukkaana, tunnetaan paikallisesti hyvin ja on vieraillut maassa säännöllisesti yli vuosikymmenen ajan. Hänen täydelliset yhteystietonsa, mukaan lukien toimiston yhteystiedot, löytyvät alla olevalta Ota yhteyttä -sivultamme. Tarinat lähetä sähköpostia [sähköposti suojattu] Tietoja meistä: https://thephuketexpress.com/about-us/ Ota yhteyttä: https://thephuketexpress.com/contact-us/