Bangkok Bankin mobiilisovelluksella on edelleen laajalle levinneitä ongelmia, jotka turhauttavat asiakkaita

Thaimaa-

Bangkok Bank Mobile -sovelluksessa on ollut useita ongelmia tämän heinäkuun 2023 ensimmäisen viikonlopun aikana, mikä on turhauttanut asiakkaita.

Ongelmat alkoivat eilen 1. heinäkuuta, jolloin monet käyttäjät ilmoittivat jatkuvasti, etteivät he pystyneet muodostamaan yhteyttä ja saivat kuvan naisesta, joka kumarsi ja pyysi anteeksi häiriötä. Tämä aiheutti sen, että ihmiset eivät pystyneet siirtämään rahaa tai maksamaan tavaroista ja palveluista kiireisenä viikonloppuna, kun monet matkustavat.

Bangkok Bank pahoitteli ongelmaa ja sanoi, että kyseessä oli kommunikaatiohäiriö laitteiden välillä, joita he työskentelivät. Kuitenkaan ei annettu syvällistä selitystä tai tarkkaa etaa siitä, milloin se korjataan.

Ongelma on aiheuttanut pankkionnettomuuksien trendin Twitterissä koko viikonlopun ajan, ja tänään, 2. heinäkuuta 2023, monet käyttäjät raportoivat edelleen yhteysvirheistä. Jotkut käyttäjät ovat myös raportoineet pankkiautomaatin ongelmista ja sanoneet, että tätä on tapahtunut perjantaista 30. kesäkuuta lähtien.

Bangkok Bankin edustajat kertovat jatkavansa ongelmien tutkimista ja kiittivät asiakkaitaan heidän kärsivällisyydestään ja pahoittelevat häiriötä.

Tämän artikkelin alkuperäinen versio ilmestyi sisarsivustollamme The Pattaya Newsissa, jonka omistaa emoyhtiömme TPN media.

Kuva postauksen sisällön jälkeen
Pattaya Newsin viimeisimmät paikallisuutisten kääntäjä. Aim on XNUMX-vuotias, joka tällä hetkellä asuu ja opiskelee viimeistä vuottaan yliopistossa Bangkokissa. Hän on kiinnostunut englanninkielisestä kääntämisestä, tarinankerronnasta ja yrittäjyydestä, ja hän uskoo, että ahkera työ on välttämätön osa jokaista menestystä tässä maailmassa.