TAT vahvistaa "Vastuullinen matkailu: Thaimaan matkailun tie eteenpäin" ATM 2023:ssa

LEHDISTÖTIEDOTE:

Mainostaa Thaimaata kestävänä sekä terveys- ja hyvinvointikohteena Lähi-idän matkailijoille.

Dubai, 3. toukokuuta 2023 – Thaimaan matkailuviranomainen (TAT) vahvistaa Visit Thailand Year 2023: Amazing New Chapters -kampanjaa ja Thaimaan pyrkimystä vastuulliseen ja kestävään matkailuun 30. Arabian Travel Market (ATM) 2023 -tapahtumassa, joka järjestetään 1. -4. toukokuuta Dubaissa, Yhdistyneissä arabiemiirikunnissa.

Mr. Yuthasak Supasorn, TAT:n kuvernööri, sanoi "Koska Lähi-idän markkinoiden kiinnostus kestävään matkailuun, ostoksille sekä terveys- ja hyvinvointitoimintoihin on kasvanut, haluamme tarjota tuoreita matkakokemuksia Thaimaan 5F:n pehmeän voiman perustan, eli Food, Fight, Fashion, Film ja Festival, kautta. samalla korostaen Thaimaan vahvuutta luonnossa ja thaimaallisuutta. TAT:n tavoitteena on luoda mielekäs matkakokemus, joka on merkityksellinen paitsi matkailijoille myös paikallisille yhteisöille ja ympäristölle.

Tämä on 23. kerta, kun TAT osallistuu pankkiautomaattiin Thailand Stand -osastolla, joka esittelee "Visit Thailand Year 2023: Amazing New Chapters" -kampanjan. Standissa on kestävän matkailun konsepti, joka vetoaa thaimaalaisiin kulttuuriarvoihin TAT:n ohjeen mukaisesti edistää Thaimaata maailmanluokan kohteena, joka tarjoaa merkityksellisen matkakokemuksen.

Mr. Yuthasak lisäsi "Aiemmin tänä vuonna ilmoitettiin, että 17 kestävän kehityksen tavoitteista (SDG) kehitettyä kestävän matkailun tavoitetta toteutetaan matkailualalla. Ne edistävät kestävää kehitystä neljässä ulottuvuudessa, jotka sisältävät johtamisen, sosioekonomisen ja kulttuurin. , ja ympäristö.

”Johdon kannalta se edistää koulutuksen ja matkailun välistä yhteyttä sekä matkailualan henkilöresurssien osaamisen kehittämistä. Sosioekonominen näkökulma sisältää esimerkiksi ajatuksen inklusiivisuudesta, paikallisten raaka-aineiden hankinnasta ja jätehuollosta matkailussa. Myös kulttuurin osana kehitetään strategioita kestävän matkakohteen edistämiseksi yhdessä paikallisten yhteisöjen kanssa. Ympäristövaikutusten minimoimiseksi se kannustaa matkailijoita ja sidosryhmiä puoltamaan hiilidioksidipäästöjen vähentämistä.

Thaimaan messuosasto avattiin virallisesti by Yuthasak ja HE Sorayut Chasombat, Thaimaan suurlähettiläs Yhdistyneissä arabiemiirikunnissa. Paikalla oli myös TAT:n johtajia ja thaimaalaisia ​​edustajia.

Thailand Stand koostuu 46 thaimaalaisesta myyjästä – 32 hotellista, 10 matkatoimistosta, kolmesta nähtävyyksestä ja yhdestä matkailualustasta – jotka mainostavat tuotteitaan ja palveluitaan sekä järjestävät B2B-tapaamisia ostajien kanssa eri puolilta Lähi-itää.

Samaan aikaan Thailand Stand -osastolla oleva TAT-tietotiski tarjoaa sähköisiä esitteitä ja videotietoja "Amazing New Chapters" -konseptin mukaisesti keskittyen olemassa oleviin ja uusiin matkailuelämyksiin nousevissa toissijaisissa kohteissa ja matkailuyhteisöissä kaikkialla maassa.

Muita osastolla tapahtuvia aktiviteetteja ovat esittelytyöpajat thaimaalaisen potpourrin valmistamisesta ja Saa-paperille (mulperipuun kuoripaperille) maalaamisesta sekä nykytanssit.

TAT Dubain toimisto keskittyy edistämään thaimaallisuutta, onnellisuutta, kestävää, tasapainoista ja oikeudenmukaista kasvua. Kampanjan tavoitteena on houkutella sekä ensikertalaisia ​​että toistuvia vierailijoita kokemaan "Thailainen onnen tapa" ja rohkaista heitä jakamaan kokemuksiaan sosiaalisessa mediassa. Verkkomaailman ”viestien välittämisen” idean alla kampanjaan osallistuville tarjotaan tarjouksia. Tämä auttaa lisäämään tietoisuutta Thaimaasta ja houkuttelemaan tulevia vierailijoita.

Vuonna 2022 Thaimaa toivotti 314,882 100,000 Lähi-idän vierailijaa, lähes 66,000 2019 vierailijaa Saudi-Arabiasta ja noin 11.14 220 vierailijaa Yhdistyneistä arabiemiirikunnista (UAE). Persianlahden maista tulevia matkailijoita pidetään eniten kuluttavien ryhmien joukossa, ja heidän keskimääräinen oleskeluaikansa on pitkä. Vuonna 9.26 Yhdistyneistä arabiemiirikunnista saapuvien vierailijoiden keskimääräinen oleskeluaika oli 166 päivää ja keskimääräiset päiväkulut yli XNUMX dollaria verrattuna kansainvälisten matkailijoiden kokonaismäärään XNUMX päivään ja XNUMX dollariin.

Tämän artikkelin alkuperäinen versio ilmestyi sisarsivustollamme The TPN National Newsissa, jonka omistaa emoyhtiömme TPN media.

-=-=-=-=-=-=-=–=-=-=-=-=-=-=-=

Muista tilata uutiskirjeemme ja saat kaikki uutisemme sinulle yhdessä roskapostivapaassa päivittäisessä sähköpostissa. Klikkaa tästä! TAI, kirjoita sähköpostiosoitteesi alle!

Auta tukemaan Phuket Expressiä vuonna 2023!

Tilaa
Goongnang Suksawat
Goong Nang on uutiskääntäjä, joka on työskennellyt ammattimaisesti useissa uutisorganisaatioissa Thaimaassa useiden vuosien ajan ja työskennellyt Pattaya Newsin kanssa yli neljä vuotta. Erikoistunut ensisijaisesti Phuketin, Pattayan paikallisiin uutisiin sekä joihinkin kansallisiin uutisiin painottaen kääntämistä thai-englanniksi ja toimien välittäjänä toimittajien ja englanninkielisten kirjailijoiden välillä. Alun perin Nakhon Si Thammaratista, mutta asuu Phuketissa ja Krabissa paitsi työmatkalla näiden kolmen välillä.